PIGUŁKA WIEDZY. Jak odkryć pragnienia klientów korzystając z rad Sherlocka Holmesa

Początkiem wszystkich działań w biznesie jest strategia, a nierozerwalnym jej elementem – klient. Tak jak obiecałam, nie chcę tylko opowiadać o projektowaniu usług. Moim marzeniem jest obserwować ich wdrażanie. Wspieram przedsiębiorców, twórców, małe biznesy nie tylko w gromadzeniu wiedzy i uczeniu się, ale w wykorzystaniu tych wszystkich zasobów w praktyce. Czas działać! 

Stworzyłam cykle tematyczne na blogu, żebyście SAMI wdrażali zmiany w swojej firmie.

Nie uda mi się pracować z każdym z Was osobiście, nie potrafię też opowiedzieć Wam o wszystkim co ważne w jednej notce na blogu lub kilku postach na Instagramie. Ale mogę przygotować dla Was konkretny cykl z wiedzą, zagadnieniami i ćwiczeniami po to, żebyście samodzielnie byli w stanie pracować na swój sukces. Będzie to wymagało od Was zaangażowania, ale przekonacie się, że było warto. Spróbujcie. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Karolina Rojek (@karolinarojekpl) on

Pierwszy cykl wpisów nazywa się “Pigułka wiedzy. Jak odkryć pragnienia klientów korzystając z rad Sherlocka Holmesa. Poradnik praktyczny” i potrwa 21 dni.

W ramach tego cyklu, będziemy odkrywać następujące zagadnienia:

  1. Przestań gadać, zacznij słuchać, czyli 10 zasad, które pozwolą Ci wreszcie zrozumieć klientów
  2. A co jeśli jeszcze nie mam klienta? Jak odkryć czego potrzebuje ktoś, kto jeszcze nie istnieje? 
  3. Teczka doktora Watsona – scenariusz, ankieta, desk research. Narzędzia, które pozwolą Ci zrozumieć klienta 
  4. Bądź jak Sherlock – nie pytaj ludzi co zrobią, tylko sprawdź co naprawdę robią
  5. Jakie pytania zadawać, by dowiedzieć się więcej.
  6. Jedno spojrzenie i wiem o Tobie wszystko – jakie wnioski wyciągać z wywiadów – publikacja 16.07

Podsumowaniem i zakończeniem cyklu będzie webinar, podczas którego odpowiem na wszystkie Wasze pytania, przeanalizuję Wasze przykłady i wyjaśnię jak stosować wszystkie wskazówki w konkretnych branżach i typach firm.

Patronem merytorycznym, który pomoże nam odkrywać tajemnice i poznawać prawdę o ludziach jest Sherlock Holmes. To moja inspiracja, bo… mieszkam niedaleko Baker Street i naprawdę lubię to, jak SH myśli. Jego mózg nie jest takim leniem, o jakim ostatnio pisałam za to świetnie pokazuje co to znaczy krytyczne myślenie i dedukcja.

Mam nadzieję, że ten cykl spotka się z Waszym zainteresowaniem i chętnie weźmiecie w nim udział. O wszystkim będę informować na bieżąco na Instagramie i Facebooku.

Sama uczę się jeszcze jak realizować takie projekty, więc nie zdziwcie się jeśli będę coś zmieniać i poprawiać w trakcie. Chcę jak najlepiej odpowiedzieć na Wasze potrzeby i jeśli odkryję coś nowego w międzyczasie, będę to od razu wdrażać. Wolę się pomylić niż stać w miejscu.

Do przeczytania w kolejnym tekście!

Leave a Reply