Innowacje społeczne - service design w organizacji

Agencja Leżę i Pracuję chciała usprawnić swoje usługi i stworzyć pewne procedury, które ułatwią jej codzienne funkcjonowanie. 

 

Moja rola w projekcie: 

  • przeprowadziłam badania z klientami Leżę i Pracuję (wywiady pogłębione), przygotowałam raport z badań, insighty i wnioski
  • opracowałam typy klientów agencji, przygotowałam persony
  • przeprowadziłam warsztat ze wszystkim pracownikami Agencji – opracowaliśmy na nim ścieżkę klienta (Customer Journey Map)
  • prowadziłam serię warsztatów online, na których opracowaliśmy Service Blueprint (co Agencja musi zrobić, by zrealizować wszystkie swoje pomysły)
  • przygotowałam plan wdrożenia zmian

Ten tak ciekawy, nietypowy i satysfakcjonujący, że postanowiłam napisać o nim trochę więcej – szczegóły wkrótce! 

 

TL;DR

Współpraca

Leżę i pracujze

Kiedy

Od 2018

Kategoria

Service design, innowacje